اطلاعات محصول
نام محصول فورس کپ زنانه
فرم محصول کپسول
تعداد 60 کپسول
وزن ۵۲ g
برند ناتیریس
کارایی تقویت کننده مو
جنسیت خانم ها
نوع محفظه جعبه
کشور تولید کننده پرتغال

کپسول فورس کپ زنانه

پرپشتی و سلامت موها نه تنها زیبایی شما را دو چندان می‌کند بلکه نشان از سلامت عمومی بدن است. کمبود ویتامین و ریزش مو به صورت مستقیم با هم در ارتباط هستند. از این رو باید مکمل‌هایی استفاده کنید که تامین کننده ویتامین‌های مورد نیاز بدن باشد. کپسول فورس کپ وومنز ناتیریس یک محصول ایده آل جهت تقویت و جلوگیری از ریزش مو، سفید شدن مو مخصوص خانم‌های بالای ۴۵ سال است. این محصول حاوی سیلیکون غنی (عصاره گیاه دم اسب)، گیاه سویا، مس، ویتامین‌های گروه B، فولیک اسید و اسیدهای آمینه ضروری بدن که همگی برای تقویت و سلامت مو بانوان مناسب است.

درمان ریزش مو با عصاره گیاه دم اسب

گیاه دم اسب حاوی مقادیر زیادی از ماده معدنی به نام سیلیکون است. سیلیکون موجود در این گیاه می‌تواند به تقویت کلاژن و استخوان‌ها، ناخن‌ها و موهای شما کمک کند. این ماده معدنی نه تنها می‌تواند از ریزش موهای شما جلوگیری کند، بلکه باعث درخشش آنها می‌شود. علاوه بر آن این گیاه دارای سلنیوم است که می‌تواند میزان ید را در بدن تنظیم کند. استفاده از این گیاه می‌تواند فواید زیر را برای شما به همراه داشته باشد: میزان رطوبت موها را کاهش می‌دهد، به کاهش وزن کمک می‌کند، گردش خون را بهبود می‌بخشد، از ایجاد سنگ کلیه جلوگیری می‌کند، پاکسازی پوست، تقویت ناخن، پاکسازی بدن، جلوگیری از خونریزی.

تقویت مو با گیاه سویا

دانه سویا سرشار از پروتئین، فیبر، مواد معدنی و انواع ویتامین‌هاست. به خاطر همین ارزش غذایی بالای این گیاه از آن برای سلامت پوست و تقویت مو استفاده می‌کنند. دانه سویا حاوی اسیدهای چرب امگا ۳ است که به قطع ریزش مو، جلوگیری از خشک و شکننده بودن آن کمک می‌کند. همچنین وجود دانه سویا در کپسول فورس کپ بانوان ناتیریس موها را سالم و براق نگه می‌دارد. علاوه بر آن، سویا حکم تزریق استروژن برای پوست را دارد. استفاده از سویا، ایجاد چین و چروک را به تعویق می‌اندازد و کاهش می‌دهد. همچنین مصرف رژیم غذایی و مکمل‌های حاوی سویا از شکننده بودن ناخن‌ها جلوگیری می‌کند.

ویتامین B برای موهای سالم

ویتامین‌های گروه ب به خصوص ویتامین B۵ و B۳ نقش مهمی در رویش مو دارد. مهم ترین فایده این دسته از این ویتامین‌ها در زیبایی این است که می‌تواند از آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد جلوگیری کند و با کم شدن آسیب این مولکول‌ها، سلامت پوست، مو و ناخن تضمین می‌شود. ویتامین B به متابولیزه کردن منابع غذایی کمک می‌کند و مواد مغذی را برای کل بدن از جمله موها و فولیکول‌های آن تامین می‌کند. کمبود بیوتین یکی از علت‌های ریزش مو است. این ویتامین برای حفظ بافت و استحکام مو ضروری است.

ترکیبی از :

. اسید آمینه سیستئین 150mg
. اسید آمینه متیونین 150mg
.  سیلیکون غنی
. ویتامین های گروه B
. اسید فولیک
. ویتامین E
. آهن
. نخل بادبزنی اره ای
. گیاه دم اسب

ویژگی های کپسول فورس کپ زنانه

.تقویت و جلوگیری از ریزش مو
. افزایش ضخامت و حجم مو

. افزایش خون رسانی به مو