اطلاعات محصول
نام محصول سربروم مولتی ویتامین و مینرال
فرم محصول قرص
تعداد 30 قرص
وزن ۸۳ g
برند ناتیریس
کارایی تامین ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز بدن
جنسیت خانم ها / آقایان
نوع محفظه قوطی
کشور تولید کننده پرتغال

قرص سربروم مولتی ویتامین

مولتی ویتامین‌ها هرگز جایگزین غذا نمی‌شوند ولی گاهی برخی از افراد به دلیل تغذیه نامناسب به مکمل‌ها احتیاج دارند و دلایل مصرف مولتی ویتامین به جنسیت و شرایط جسمی فرد بستگی دارد.  قرص سربروم مولتی ویتامین و مینرال ناتیریس یک مکمل ایده آل جهت دنیای صنعتی و آلوده امروزی است. این ترکیب حاوی آنتی اکسیدان‌های متنوعی است که باعث از بین رفتن رادیکال‌های آزاد می‌شود. این رادیکال‌های آزاد در صورت کنترل نشدن باعث تخریب سلول‌ها، ایجاد بیماری‌های متعدد و پیری زودرس می‌شوند. این فرآورده حاوی آنتی اکسیدان بسیار قوی لیکوپن بوده که به صورت طبیعی در بدن ساخته نمی‌شود و باید از منابع غذایی و مکمل‌های حاوی آن تامین شود. سربروم مولتي ويتامين قرص ۳۰ع بهترین مکمل غذایی میباشد.

حفظ تندرستی و سلامت روان با مولتی ویتامین A To Z ناتیریس

خطرات زیادی سلامتی روحی و جسمی ما را در این دنیای صنعتی و آلوده تهدید می‌کند. با تغذیه سالم و صحیح می‌توان از آسیب‌های احتمالی پیشگیری کرد. برای این کار بهتر است ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز بدن را تامین کنید. اگر از طریق برنامه غذایی مناسب این نیازها تامین نشد، باید سراغ مکمل‌ها مانند مکمل غذایی سربروم مولتی ویتامین A To Z ناتیریس رفت. در این مکمل انواع ویتامین‌های محلول در آب و چربی که برای بدن مناسب است، وجود دارد.

ویتامین و مواد مغذی مورد نیاز بدن

از جمله ویتامین‌هایی که برای سلامت عمومی بدن لازم و ضروری است، می‌توان به ویتامین A، ویتامین C، ویتامین D، ویتامین K و ویتامین E اشاره کرد.

ویتامین A

ویتامین A موجود در محصول از نوع محلول در چربی بوده که برای حفظ سلامتی چشم، تقویت سیستم ایمنی و سلامت پوست مناسب است. همچنین این ویتامین نقش حیاتی در فعالیت قلب و تنظیم فشار خون دارد. این ویتامین در دوران بیماری‌ها و عفونت‌‌های مختلف در بدن، مقاومت بدن را زیاد و عوامل ضد بیماری و میکروب را تقویت می‌‌نماید و موجب رفع بیماری شده و به سلامت بدن کمک می‌‌نماید.

ویتامین C

یکی دیگر از ویتامین‌های موجود در این محصول ویتامین C است. این ویتامین از نوع محلول در آب بوده و به عنوان یک آنتی اکسیدان در بسیاری از واکنش‌های بدن نقش دارد. این ویتامین به افزایش قدرت ایمنی بدن، استحکام لثه‌‌ها و دندان‌‌ها کمک می‌کند. همچنین این ویتامین باعث ساخت کلاژن در بدن شده که در پیشگیری از بالا رفتن کلسترول خون و ایجاد لخته‌های خونی در رگ موثر است.

ویتامین D

ویتامین D که به آن کلسیفرول می‌گویند، یکی از ویتامین‌های لازم برای بدن که به رشد و استحکام استخوان‌ها از طریق کنترل تعادل کلسیم و فسفر کمک می‌کند. دریافت ویتامین D  و کلسیم باعث افزایش قدرت و هماهنگی عضلات در افراد کهنسال می‌‌شود. همچنین این ویتامین به رشد و استحکام استخوان‌‌ها و رشد سلول‌ها کمک زیادی می‌‌کند.

ویتامین K

ویتامین K ویتامینی است که بدن انسان برای اصلاح پروتئین‌های خاصی که برای انعقاد خون است و همچنین در استخوان و دیگر بافت‌ها به آن احتیاج دارد. از مهم ترین فواید این ویتامین می‌توان جلوگیری از خونریزی نام برد. می‌توان گفت این ویتامین در پیشگیری از سنگ کلیه و درمان پوسیدگی استخوان سودمند است.

ویتامین E

ویتامین E یک ویتامین محلول در چربی و یک آنتی اکسیدان بسیار قوی است که از سلول‌های بدن در مقابل تخریب محافظت می‌کند. ویتامین ای باعث افزایش سطح ایمنی بدن در مقابل بیماری‌ها، جلوگیری از پیشرفت بیماری آلزایمر، کمک به درمان بیماری‌های چشمی مثل آب مروارید و دژنراسیون ماکولر، کاهش احتمال حملات قلبی در بیماران مبتلا به دیابت، کند کردن روند پیری سلول‌‌ها، تقویت انسان در مقابل آلودگی‌‌های زیست محیطی، مقابله با کم خونی، درمان مشکلات ناشی از چربی‌‌های بد هضم و کمک به بهبود بیماری‌های پوستی، زخم‌‌ها، اختلالات تولید مثل و کاهش دردهای پیش از قاعدگی و کاهش علائم و نشانه‌های لوپوس می‌‌شود.

حفظ سلامت پوست مو و ناخن

سلامت پوست، مو و ناخن از موضوعات مهم و ضروری برای هر فرد به شمار می‌آید. این ارگان‌ها خود به خود سالم و زیبا نمی‌ماند، بلکه برای زیبایی آنها باید کارهایی را از قبیل مصرف مکمل‌ها انجام دهید. برخی از ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز را در ادامه به شما توضیح خواهیم داد.

ویتامین و مواد مغذی مورد نیاز بدن

زینک یا روی

یکی از مواد معدنی مورد نیاز برای سلامت بدن به ویژه سلامت پوست، روی است. بررسی‌های مختلف حاکی از آن است که مصرف روی با کاهش آکنه در ارتباط است و جوش‌های صورت را از بین می‌برد. زینک نقش مهمی در تولید DNA و RNA دارد که برای تقسیم طبیعی سلول‌های فولیکول مو لازم ‌اند و باعث رشد موهای سالم می‌شوند. علاوه بر آن زینک به دلیل متعادل نگه داشتن سطح هورمون می‌تواند از ریزش مو جلوگیری کند و برای از بین بردن شوره سر مناسب است. ناخن‌ها از نوعی سلول ساخته شده اند که به سرعت رشد می‌کند و تقسیم می‌شود. برای انجام فرایند تکثیر و رشد سالم ناخن‌ها مصرف زینک ضروری است.

تقویت پوست

ویتامین A یا رتینول یکی از شناخته شده ترین ریز مغذی‌های مورد نیاز برای سلامت پوست است. این ویتامین باعث تاثیر روی ساختار پوست می‌شود و رشد سلول‌های پوستی را متعادل می‌کند. علاوه بر این، ویتامین آ می‌تواند عملکرد غدد چربی را بهبود بخشد و از بروز آکنه جلوگیری کند. وقتی این ویتامین به میزان لازم به بدن برسد، پوستی شفاف و عاری از چین و چروک خواهید داشت.

جلوگیری از پیری زودرس

اگر می‌خواهید پوستی سالم و شاداب و دور از پیری زودرس داشته باشید از ویتامین C غافل نشوید. این ویتامین پوست شما را سفت نگه می‌دارد و به تولید کلاژن کمک می‌کند. در نتیجه پوست دچار افتادگی نمی‌شود و چین و چروک‌ها و خطوط پیری را دیرتر روی پوست می‌بینید. علاوه بر این ویتامین سی آنتی اکسیدان خوبی است که آسیب‌های وارد شده به پوست را خنثی می‌کند تا سلول‌های تازه بتوانند جایگزین سلول‌های مرده شوند. اگر می‌بینید موهایتان در حال ریزش است، یکی از دلایل آن کمبود این ویتامین در بدن است.

آنتی اکسیدان مناسب پوست

افرادی که می‌خواهند موهای مقاوم و صورتی عاری از چین و چروک داشته باشند، از مصرف ویتامین E غافل نشوند. این ویتامین خشکی پوست را از بین می‌برد و آثار زخم‌ها و خراش‌های پوستی را زودتر برطرف می‌کند. علاوه بر آن، این ویتامین به پوستی صاف و نرم کمک موثری می‌کند. به طور کلی این ویتامین خون رسانی به پوست را افزایش می‌دهد و شرایط بهتری را برای تغذیه پوست و مو فراهم می‌کند.

ویتامین‌ های گروه B

ویتامین‌های گروه B نقش موثری در سلامت پوست، مو و ناخن دارند. همه این ویتامین‌ها از نوع محلول در آب بوده که به زیبایی هر چه بیشتر پوست و مو کمک می‌کند. خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش داده و چین و چروک‌ها را از بین می‌برد. ویتامین B۱ حرکت خون در رگ‌ها را بهبود می‌بخشد. ویتامین B۲ به سلامت پوست و پیشگیری از بروز آکنه کمک می‌کند. ویتامین B۵ قادر است چربی‌های پوست را تنظیم کند و احتمال شکل گیری جوش‌های بزرگ را کاهش می‌دهد و به آبرسانی پوست کمک می‌کند. ویتامین B۱۲ بخشی از ساختمان مو را تشکیل می‌دهد، بنابراین مصرف این ویتامین به سلامت موها کمک می‌کند. یکی از دلایل خشکی پوست کمبود ویتامین D در بدن است. این ویتامین برای فولیکول مو ضروری است و باعث استحکام موها می‌شود.

رفع خستگی و کسالت با قرص سربروم مولتی ویتامین و مینرال ناتیریس

در کنار سایر ویتامین‌های گروه B، ویتامین ب ۱۲ به تبدیل غذایی که می‌خورید به انرژی که سلول‌های شما می‌توانند از آنها استفاده کنند، کمک می‌کند. برخی از افراد می‌­توانند با مصرف مکمل­‌های B۱۲ سطح انرژی خود را افزایش دهند. بدن برای ساخت هموگلوبین به آهن نیاز دارد، هموگلوبین پروتئینی در گلبول­‌های قرمز است که اکسیژن را از ریه­‌های شما به اندام­‌ها و بافت­‌هایتان در سرتاسر بدن انتقال می‌­دهد. بدون وجود سطوح کافی آهن، گلبول‌های قرمز نمی‌توانند به طور موثر اکسیژن را به بافت‌های بدن منتقل کنند. این امر منجر به کم خونی شده و در نتیجه باعث ایجاد کسالت و خستگی می‌شود.

 

 

ویژگی های قرص سربروم مولتی ویتامین

 

. کمک به تنظیم خواب و درمان بی خوابی
. رفع اختلالات خواب (مانند بیدار شدن های مکرر طی خواب، اختلالات خواب دوران یائسگی، افزایش کیفیت خواب)
. کمک به کاهش اضطراب و آرامبخ ش
. کمک به کاهش دردهای عصبی مانند نوروپاتی دیابتی، سیاتیک و …
. کمک به کاهش علائم سندرم پیش از قاعدگی